dilluns, 4 de març del 2013

Targeta QSL de La Veu de Croàcia




Correspon a una de les últimes emissions de La Veu de Croàcia, concretament la del dia 27 de desembre de 2012, pocs dies abans del tancament. L'informe de recepció va ser enviat a lavozdecroacia@hrt.hr i les
targetes han tardat 50 dies a arribar. En aquesta ocasió, se'ls rebia molt bé pels 7375 khz, a pesar dels 1510 kms, aproximadament entre Zagreb i València. La Veu de Croàcia sempre ha respost els meus informes de recepció. En l'últim, m'acomiadava de l'estació i els desitjava èxits en Internet per a captar nous oients, entre els quals jo no em trobaré, és clar. Durant els anys que he seguit l'emissora he arribat a conéixer més sobre aquest país que en tota la meua vida. L'ona curta ha actuat com a altaveu per a conéixer per tot el món la realitat d'aquest petit país dels Balcans. Ara, per la miopia política dels seus responsables es queden, com en tants altres casos, sense projecció en el món i sense oients per la ràdio. Em resta comprovar si emeten en castellà pels 1134 khz de l'ona mitjana. Gràcies als treballadors de La Veu de Croàcia pel treball tan ben fet. Ells, segurament, no tenen a res a veure amb el tancament. Fins sempre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes