dimecres, 8 d’abril del 2015

Correu-e de verificació dels Guardacostes Holandesos

Des d'Holanda, he rebut aquest missatge dels guardacostes holandesos (Nederlandse Kustwacht) en què em verifiquen un informe de recepció d'una de les seues emissions, que vaig enviar a ccc@kustwacht.nl. Segons em comuniquen, el butlletí meteorològic s'emeteia cap al Mar del Nord però va ser captat a Altea perfectament. Poden saber més sobre l'activitat dels guardacostes holandesos si visiten la seua pàgina web, en https://www.kustwacht.nl/. D'Altea a Scheveningen hi ha uns 1540 kms. M'haguera agradat rebre una targeta electrònica però, pel que es veu, m'hauré de conformar amb el correu que els reproduïsc a continuació, que va ser enviat només un dia després del meu informe i redactat en castellà, que m'he permés millorar:
                                                                

Buenas tardes Pere,
Es bueno saber que nuestro previsión para el Mar del Norte también se recibió en España. Transmitíamos desde la ciudad de Scheveningen en los 3673 kHz y des del pueblo de Appingedam en los 1890 kHz. El pronóstico del tiempo se emite dos veces al día, a las 09.40 (UTC) y a las 21.40 (UTC). El primer pronóstico del tiempo se emite en Inglés y el segundo en holandés. Además, la difusión se realiza por un ordenador [...]
Atentamente y saludos,
JRCC Den Helder”

Gràcies, als guardacostes holandesos per respondre al meu informe i fins una altra ocasió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes