dijous, 1 de desembre del 2016

Targeta QSL virtual de Ràdio Timisoara (Romania)

Segons informació que extrac de la Viquipèdia, Ràdio Timisoara és la primera estació de ràdio de Timişoara, ciutat ubicada en la part occidental de Romania. Va començar a emetre el maig de 1955. Emet en l'ona mitjana, en els 630 kHz i des d'allí els vaig poder sintonitzar aquest estiu passat des de València ciutat, cosa ben estranya per cert perquè la contaminació radioelèctrica és ben gran en les grans ciutats. Vaig enviar un informe de recepció a l'emissora i em contesta el sr. Liviu Dumitru (liviudumitru.radiotimisoara@gmail.com), que em confirma l'escolta amb una targeta QSL virtual, allotjada en la seua pàgina web, i a l'abast de qualsevol. Ací tenen l'enllaç per si volen veure-la in situ: http://radiotimisoara.ro/2016/10/06/pe-630-khz-ne-auzim-pana-in-valencia-spania/. Fins i tot donen cabuda al meu àudio i reprodueixen per escrit la cançó que sonava en aquell moment. Impressionant! Des d'Ortisoara a València hi ha uns 1900 kms, cosa que no està gens malament si parlem d'AM. El titular de la QSL virtual es pot traduir així: «Ràdio Timisoara, en els 630 kHz, s'escolta a València (España)». Gràcies per tot, amics de Ràdio Timisoara!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes