dimecres, 7 de gener del 2015

Targeta QSL de la Veu d'Indonèsia




Portava més de quatre anys intentant que el servici en castellà de la Veu d'Indonèsia em verificara un informe de recepció. Ho havia intentat per correu-e, per carta i a través de la seua pàgina web però res de res. Crec que és prou habitual en aquesta emissora asiàtica pel que he llegit en Internet. Així, que em vaig decidir a intentar-ho amb el servici en francés i en tres mesos i mig aproximadament he rebut aquesta targeta QSL que reprodueix un paisatge realment bonic d'algunes illes indonèsies. L'informe en francés va ser enviat, en aquesta ocasió, per carta a la direcció habitual: Jl. Merdeka Barat, 4-5, 4th Floor, Jakarta 10110. Indonesia. A més de la targeta m'han enviat també una xicoteta insígnia i fins i tot un bolígraf. Impressionant! Entre Jakarta, Cimanggis (Indonèsia) i Serra (València, Espanya) hi ha quasi 12000 kms. Segons he comprovat en el meu registre, la recepció era molt bona en aquell dia d'agost (SIMPO 44344). La perseverància, com tots sabem, dóna aquests fruits en el terreny del diexisme. Merci beaucoup!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes