dissabte, 3 d’octubre del 2015

Correu-e de verificació de Super Rádio Deus é Amor (Brasil)



En abril de 2012, vaig tindre la sort de poder sintonitzar una emissora brasilera (cosa gens habitual des dels meus llocs habituals d’escolta. Es tractava de Super Rádio Deus é Amor. Recorde que vaig enviar l’informe de recepció per correu-e i fins i tot per carta però ningú em va respondre. Tres anys després, he localitzat en Internet un correu-e d’alguna persona de l’emissora que, d’alguna manera, ben lacònica per cert, respon als informes de recepció dels seus oients. Es tracta del senyor Marcos Ribeiro (marcos.souza@ipda.com.br) que m’agraeix amb el correu de més avall l’nforme de recepció del seu moment. Segons les meues anotacions, els vaig sintonitzar des d’Altea, en els 11765 kHz.
D’acord amb la información que s’ofereix en Internet, Super Rádio Deus é Amor és una emissora lligada a l'Església Pentecostal Deus é Amor (IPDA), una església evangèlica brasilera. Sincerament, ara mateix ignore si continua emetent en ona curta perquè tota la informació que trobe en Internet remet a les freqüències d’ona mitjana brasilera. Potser algun lector brasiler del blog pot aportar-nos informació al respecte. Tot i això, moltes gràcies per la seua resposta al sr. Marcos Ribeiro:
 
Boa tarde,
Muito obrigado pela recepção do sinal da nossa rádio Super Rádio Deus  é Amor (Curitiba/PR) aqui do Brasil.
Atte,
Marcos Ribeiro









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sintonització de Radio Martí (EUA)

DADES DE LA RECEPCIÓ   Emissora:   Radio Martí Llengua de l'emissió:   castellà Freqüència: 11930 kHz Data:  17. 02.2024 Lloc de l'e...

Entrades més visitades en l'últim mes