dimecres, 7 d’octubre del 2015

Targeta QSL-e de Ràdio Miami Internacional (EUA)


Ràdio Miami Internacional em confirma, en només unes hores, un informe de recepció de l’estació religiosa End Times Coming que emetia en els 15770 kHz, un diumenge d’aquest estiu des dels emissors de WRMI, a Okeechobee, Florida, EUA. La recepció va ser a Altea (Alacant), a Espanya, prou bona per cert, si tenim en compte els milers de quilòmetres que separen les dues ciutats. Vaig enviar l’informe de recepció a wrmiqsl@gmail.com. La targeta QSL-e que m’envien, segons informació del text que l’acompanya correspon a un dels caimans de Florida que viu a l'estany al costat de l'edifici del transmissor de WRMI. Esperem que el caimà estiga ben alimentat i no tinga altres temptacions!!
El senyor Jeff White acompanya la QSL-e amb el següent text en castellà, que m’he permés millorar:
 
Esto confirma su informe de recepción de WRMI Okeechobee, Florida, EUA en la fecha, hora y frecuencia especificadas en su informe reciente.  Sus informes son de mucha ayuda para nosotros y agradecemos su tiempo y esfuerzo.  Estamos confirmando su informe con nuestra nueva eQSL para responder más rápidamente a los informes recibidos.  (Informes enviados vía correo normal todavía se contestan por correo postal con una QSL de papel.)

Le invitamos visitar nuestra página web, www.wrmi.net. Si hace clic sobre Programación, encontrará un horario completo de todos los programas en 9955 kHz, así como un esquema completo de todas las transmisiones desde Okeechobee en todos los transmisores y frecuencias. Siempre invitamos a que haga sus comentarios y preguntas sobre nuestra programación a info@wrmi.net o a radiomiami9@cs.com.  También publicamos noticias sobre WRMI, programas especiales, fotos, etc. en nuestra página de Facebook, www.facebook.com/wrmiradio.

En nuestra página web, tenemos mucha información sobre WRMI, su historia, características técnicas, un "tour" de nuestras facilidades y alguna información general sobre el área de Okeechobee en el centro de la Florida.  (Por el momento, mucha de esta información esta disponible solamente en inglés.)

Gracias de nuevo por su contacto, y esperamos que siga en sintonía con WRMI.

Jeff White
General Manager

WRMI Radio Miami International
10400 NW 240th Street
Okeechobee, Florida 34972 USA
Tel +1-305-559-9764
Fax +1-863-467-0185
www.wrmi.net


¡Muchas gracias, Jeff!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sintonització de Radio Martí (EUA)

DADES DE LA RECEPCIÓ   Emissora:   Radio Martí Llengua de l'emissió:   castellà Freqüència: 11930 kHz Data:  17. 02.2024 Lloc de l'e...

Entrades més visitades en l'últim mes