dimarts, 11 de desembre del 2012

Targeta QSL-e de Ràdio Argentina al Exterior



Inesperada targeta QSL electrònica de Ràdio Argentina Exterior després d'uns quants informes de recepció per correu-e i per carta de les seues emissions en castellà i en francés. Ja començava a considerar que RAE era una d'eixes emissores que mai contesten als seus oients, quan 229 dies després del meu últim informe de les emissions en castellà m'arriba aquesta anhelada targeta QSL. L'absència de resposta era encara més curiosa en una emissora que emet cap a Europa i que hem de suposar que està interessada a conéixer la qualitat de la recepció de les seues emissions cap al vell continent.
A Pere Justo no li resulta fàcil la sintonització de Ràdio Argentina Exterior però ho he aconseguit en diverses ocasions i, a partir d'ací, he fet els informes de recepció subsegüents. Si vostés em lligen des d'Europa poden intentar sintonitzar-los, en aquesta etapa d'hivern, en els 6060 i en els 15345 khz entre les 22 i les 24 hores (UTC), només de dilluns a divendres.
L'informe que ha sigut verificat va ser enviat per carta a RAE (Radiodifusión Argentina al Exterior) Casilla de Correos 555 Código Postal C1000WAS Buenos Aires - Argentina. El correu-e que Pere Justo ha rebut s'identificava com argentinainternationalradio@gmail.com. Venia firmat per la Sra. Mirian Turkula que, atentament, m'agraeix l'informe, es disculpa per la tardança, em comunica les diferents maneres de sintonitzar RAE i m'invita a visitar el programa "El espacio de los oyentes". Gràcies. Promet intentar sintonitzar-los en més ocasions, sempre a través de l'ona curta, per descomptat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes