dilluns, 6 de maig del 2013

QSL-electrònica de Ràdio Vitòria (EITB)


És sabut que Ràdio Vitòria, del grup basc EITB ha abandonat l'ona mitjana el dia 30 d'abril de 2013. Es van acomiadar amb un programa especial en què commemoraven les seues llargues dècades de permanència entre nosaltres, programa dedicat als amants del diexisme i als nostàlgics. Vaig tindre l'oportunitat de sintonitzar-los de tant en tant durant uns 30 m., en els habituals 1602 kHz, entre genialitat i genialitat de Ronaldo i companyia. Només ens separàvem uns 423 kms. però en els 1602 kHz també emet Ràdio Ontinyent (Cadena SER), que solapava l'emissora basca. Només per eixa mitja hora de patiment i de madridisme obligat ja mereixia la targeta QSL de Ràdio Vitòria, però a més els vaig poder indicar en l'informe de recepció algunes frases que de tant en tant m'arribaven de l'emissora basca i que em serviren per a fer constar que els sintonitzava per última vegada. La veritat és que degué ser un programa interessant, segons em va paréixer apreciar. En només 5 hores el sr. Xabier Matxain m'envià la QSL-e. Gràcies a ell, a Ràdio Vitòria i fins sempre. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes