dilluns, 2 de febrer del 2015

Certificat de Ràdio Havana de Cuba

Manolo de la Rosa, el conductor de l'espai diexista de Ràdio Havana de Cuba, m'envia aquesta carta que inclou el certificat que acredita Pere Justo com un dels oients més actius del seu programa, és a dir dels que més informes de recepció ha enviat a l'emissora durant l'any 2014. Vaig tindre la sort d'escoltar el meu nom en antena en el programa corresponent a l'últim diumenge de desembre, crec recordar. No sempre puc escoltar RHC des de València ciutat però aquell dia sí que s'escoltava bé i em va agradar molt sentir el meu nom en antena. Espere continuar l'any 2015 en la mateixa línia. De fet ja he enviat un informe de recepció durant el mes de gener, que encara no m'han verificat. Moltes gràcies, sr. de la Rosa. Continuarem en contacte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes