dimecres, 8 d’abril del 2015

Targeta QSL-e de Ràdio Rebelde (Cuba)


L'emissora cubana Ràdio Rebelde m'envia l'habitual targeta QSL que he rebut en diverses ocasions des de 2010 en què em van verificar un informe de recepció per primera vegada. Sempre és una satisfacció poder escoltar aquesta emissora caribenya però en molt poques ocasions puc fer-ho amb unes condicions mínimament acceptables. En aquesta ocasió vaig escoltar fins a cinc cançons consecutives de ritmes cubans, sense cap intervenció dels locutors. Vaig enviar l'informe de recepció a yirian@radiorebelde.icrt.cu i la sra Yirian García m'ha enviat la QSL habitual en 18 dies. Els he suggerit que en confeccionen una altra, cosa que seria molt ben rebuda pels diexistes i fins i tot els he suggerit la que els presente més amunt. Veuen què fàcil és? Ràdio Rebelde emet des de Quivicán (Cuba), a 7760 kms de Serra (València), lloc de la recepció. Gràcies a l'emissora cubana! A veure si és de veres i actualitzen un poc la targeta QSL, que ja és hora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sintonització de Radio Martí (EUA)

DADES DE LA RECEPCIÓ   Emissora:   Radio Martí Llengua de l'emissió:   castellà Freqüència: 11930 kHz Data:  17. 02.2024 Lloc de l'e...

Entrades més visitades en l'últim mes