dimecres, 17 de febrer del 2016

Targeta QSL de la Veu d'Indonèsia



La secció en castellà de la Veu d'Indonèsia m'envia aquesta bonica targeta QSL que mostra la fabricació de teles a la manera artesanal i tradicional del país. El revers presenta, certament, poques dades però em verifiquen diversos informes de recepció de l'estiu passat, amb recepcions acceptables en general. Em cridava l'atenció sempre l'encapçalament de les seues emissions: “Buenos días, queridos oyentes allá donde se encuentren”. Sempre em respon la Veu d'Indonèsia quan em posa en contacte amb ells a través del correu postal, a la següent direcció: Voice of Indonesia, Jl. Merdeka Barat, 4-5, 4th Floor, Jakarta 10110. Indonesia. Entre Jakarta-Cimanggis i Serra (València) hi ha uns 11900 kms. Moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes