divendres, 20 de gener del 2017

Targeta QSL de Ràdio Havana de Cuba

El sr. Manolo de la Rosa, conegut realitzador del programa diexista de Ràdio Havana de Cuba “En contacto” és qui em verifica en aquesta ocasió uns informes de recepció del mes de març passat. Acompanya la targeta QSL una carta personal en la qual em felicita l'Any Nou i em fa arribar algun xicotet detall de l'emissora. Ràdio Havana de Cuba (i la Veu de Vietnam) han sigut les úniques emissores internacionals que m'han felicitat l'arribada de l'Any Nou amb targetes en paper. Els estic molt agraïts. Els informes de recepció els vaig enviar al correus habituals de RHC: radiohc@enet.cu i a encontacto@rhc.cu i he rebut la targeta QSL vuit mesos després, aproximadament. La millor freqüència en aquells dies era la de 11860 kHz. Des de Bauta (Cuba) a Altea (lloc de la recepció) hi ha uns 7800 kms. Moltes gràcies, de nou, i Bon Any per a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes