dimecres, 8 d’octubre del 2014

Targeta QSL de Ràdio Tirana (Albània)

 

Per fi! La mítica emissora Ràdio Tirana, després d'uns quants intents al llarg dels anys, m'ha verificat, amb aquesta targeta QSL tan apreciada, un informe de recepció de les seues emissions en llengua alemanya. Només han tardat 12 dies a respondre'm després d'enviar l'informe de recepció a aibro@albaniaonline.net i a radiotirana@rtsh.al. Ràdio Tirana se sol rebre en bones condicions en els meus llocs habituals d'escolta però, a més, en aquesta ocasió la qualitat de la recepció era realment bona i vaig poder gaudir de la música albanesa, que sol constituir una bona part de la seua programació. Entre Shijak (Albània) i Serra (València, Espanya), lloc de l'escolta hi ha uns 1700 kms.
Sintonitzar Ràdio Tirana en ona curta em porta vells records, de quan les seues emissions eren també en espanyol, allà pels anys 80 i jo els sintonitzava pràcticament tots els dies en una antiga ràdio que ja no tinc, per descomptat. El camarada Enver Hoxha, primer ministre d'Albània era omnipresent i la programació molt propagandística, però és el que corresponia a l'època, és clar. Tornant al present, ¿haurà canviat Ràdio Tirana la seua política de verificació d'informes de recepció o he tingut un colp de sort? Si no ho intenten no ho sabran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sintonització de Radio Martí (EUA)

DADES DE LA RECEPCIÓ   Emissora:   Radio Martí Llengua de l'emissió:   castellà Freqüència: 11930 kHz Data:  17. 02.2024 Lloc de l'e...

Entrades més visitades en l'últim mes