dimecres, 30 de setembre del 2015

Targeta QSL de KBS World Radio (Corea del Sud)


L’emissora sud-coreana KBS World Radio m’envia una targeta QSL de grans dimensions en la qual es fa un recorregut per algunes de les fites històriques de les dues Corees. Es fa referència des de la tragèdia del que anomenen “guerra fratricida” fins a l’èxit mundial del cantant Psy amb la cancó “Gangnam Style”, que tant d’èxit va tindre, almenys a Espanya, fa uns anys. La targeta QSL correspon al servici en francés, emissions que s’escolten amb SINPO espectacular als meus llocs habituals de sintonització, via el Regne Unit. Contràriament al que ocorre amb les emissions en castellà, segons pareix fetes des de la mateixa Corea, i que no he pogut sintonitzar ni un sol dia en aquest període que acaba ara, amb una mínima qualitat que m’haja permés enviar algun informe al servici en castellà. Així, que de moment, m’he de conformar de sintonitzar-los en francés, això sí, amb una recepció espectacular. A més, són excel·lents verificadors. Vaig enviar l’informe a french@ kbs.co.kr i la resposta ha sigut molt rápida. Moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Missatge de Ràdio Romania Internacional

  Queridos amigos oyentes, Desde Radio Rumanía Internacional, os deseamos ¡Buena Semana Santa y Feliz Pascua deResurrección! Un caluroso s...

Entrades més visitades en l'últim mes